رویدادها آرشیو خبر ها
پائولو دیبالا با بغض آمـــد . . .

پائولو دیبالا با بغض آمـــد . . .

 

سرانجام با فرا رسیدن دوشنبه به عنوان روز از پیش تعیین شده برای حضور پائولو دیبالا و الكس ساندرو مهاجم و مدافع آرژانتینی و برزیلی یوونتوس به دلیل حضورشان در رقابت‌های كوپا امه‌ریكا، این دو بازیكن در ساعت 10:10 صبح به وقت ایتالیا (12:40 به وقت ایران) برای انجام تست‌های پزشكی به J Medical رفتند.

 

دیبالا پس از پیاده شدن از جیپ سیاه‌ رنگ اختصاصی باشگاه در حالیكه پشت سر ساندرو در حال حركت بود، در میان استقبال پر شور و كم‌سابقه طرفداران یووه كه از یك ساعت پیش‌تر خود را برای اعلام حمایت و دیدار با بازیكن مورد علاقه‌شان از نقاط مختلف تورین به خیابان Druento در شمال این شهر رسانده بودند به سختی وارد كلینیك یوونتوس شد.

 

طرفداران حاضر در محوطه بیرون J Medical با شعارهای «در یووه بمان» به شدت نسبت به شایعات روزهای اخیر در مورد جواهر آرژانتینی‌شان واكنش نشان دادند و حتی این شعار را پیش از آمدن دیبالا و ساندرو و در حالیكه لورا جولیانی دروازه‌بان ملی‌پوش یووه برای انجام آزمایش‌های پزشكی به كلینیك یوونتوس آمده بود نیز سر می‌دادند.

 

در ویدئوی كوتاهی كه از زاویه مقابل و در فاصله‌ای نزدیك پس از پیاده شدن دیبالا از ماشین گرفته شده، او در حالی كه در كنار یكی از طرفداران برای گرفتن عكس آماده می‌شود، در یك لحظه گوشه چشم‌ راستش را با دست پاك می‌كند. اتفاقی كه در فضای مجازی از آن به عنوان «اشك‌های دیبالا» نام برده شده است.

 

 

طبق برنامه‌ها با اینكه قرار است دیبالا و ساندرو پس از انجام تست‌های پزشكی به تمرینات بعد از ظهر تیم ملحق شوند، برخی از شینده‌ها حاكی از آن است كه ممكن است این اتفاق فردا صبح محقق شود. گفته می‌شود دیبالا بالاخره قرار است امروز یا فردا با مائوریتسیو ساری دیدار و در خصوص امكان همكاری و ایده‌های سرمربی یووه برای او در فصل آینده گفتگو كنند.

 

در حالیكه رسانه‌ها از منفی شدن پیوستن پائولو دیبالا به منچستر یونایتد خبر می‌دهند، برخی نیز از زیر نظر گرفتن شرایط این بازیكن توسط باشگاه‌های تاتنهام هاتسپر و پاری‌سن‌ژرمن گزارش می‌دهند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: